tisdag 31 mars 2015

destination stockholm

 Bakispizzaa! inte en helt fel torsdagslunch! 
bakisjag, inte lika fresh!  
 mmmmmmmm! har haft 4 lediga dagar, göttat mig något så fasligt i sängen! 
roligaste kombinationen, rökt ål och nya däck! Brukar alltid gå hand i hand! 
lite random bilder som fastnat på telefonen! Idag hade vi seminarium vilket var det sista innan PÅSKLOV! så himla ledig! Gick tillsammans med Anna, Anna och Sofia till ÖGs efter skolan och käkade; Kyckling/currygryta+eget bakad bröd, lemoncurd+marängbakelser, kaffe för 35 kr! Nationslunch är amazing! Annars börjar jag bli väldigt otålig, inte för att jag verkligen vill här ifrån utan för att jag vet att jag ska det och just nu bara rullar tummarna och väntar! Ska ta en fika med Erik snart, sen ikväll kanske börja packa lite! Imorgon har jag inga planer så kommer väl börja klättra på väggarna! Men sen så! Då är det dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar