måndag 4 maj 2015

Har inte jättemycket bilder från dagarna tyvär men det har hunnit vara Valborg och frugan kom hit!! Efter att jag lämnat in tentan i onsdags mötte jag Elin på stationen för att ta med henne hem till mig! Där fixade vi oss lite, knäckte första ölen och begav oss sedan in till stan för kvalborgslunch!! Lunchen övergick i kubb och dricka och sen efterfest hos Freddi på Malmö nation innan jag, Elin och Fredrik tog oss till parantesen! Minnena är inte många men det spelades beer Pong, tappades bort värdesaker och var alldeles lagom redlöst! Dagen efter tog vi oss till mcdonalds för att komma på banan igen innan vi tog oss till Stadsparken som var så sjukt full med människor, kändes som att vara på festival! Då det var rätt kallt gick vi istället till Malmös där de förfestade inför valborgsyran som ägde rum på Malmö nations innegård! Vi ståd en våning upp och kikade ner på alla festglada människor som väntade på att nause skulle spela! När våra värdar även de skulle dra ner så vandrade vi vidare till Erik och Fredriks lägenhet där vi smuttade gin och kom igång igen, tillsammans gick vi sen till en innegård bredvid Kalmars nation och hade fettrevligt! Här har alkoholen börjat kicka in igen och jag och Elin tar oss hem till mig för att fixa oss samt hämta skumpa plus att det var korridorsfest! Vi nyktrar till samt hänger lite innan vi tar bussen till..: ulrikedal!! Där är vi bara en tjugo minuter dock för att sen gå genom hela staden till Michael Hansen där det var klubb! Efter lite dans, lite utomhushäng och väldigt mycket människor får vi tag i en kundvagn och kör hela vägen tillbaka till Erik och Fredrik! Väl där är det efterfest, det skriksjungs och deras soffa går sönder! Jag, Elin, Fredrik och Erik däckar tillslut allihop tillsammans i Fredriks rum efter att Erik har klättrar in genom balkongen med donken! 

Fredagen sov vi bort och på lördagen bar det av en sväng till herkules för lite sista fest innan Elin åkte hem igår! :((( vi har hunnit förlova oss samt skaffat ringar pch haft riktigt roliga men heltokiga dagar! Precis som Valborg bör sig!




1 kommentar:

  1. Haha. Sickna töser!! Men grattis, det har du inte berättat<3

    SvaraRadera